Op deze pagina wordt alle praktische informatie besproken die voor jou handig is om te weten als je komt voor je (eerste) afspraak in het salon. Bij vragen of bedenkingen, staan we steeds voor je klaar!
Belléline is gelegen in het hart van Middelburg. Overdag is er voldoende plaats in de straat om te parkeren. Bovendien is er aan de overkant van het salon een vernieuwde parking. Binnenkort is daar ook een mogelijkheid om je elektrische wagen op te laden aan de laadpalen.
Via Mijn Afspraken kan je steeds je afspraak eenvoudig verplaatsen of annuleren. We vragen om minstens 24u op voorhand je afspraak te annuleren, zodat er voor jou geen extra kosten moeten aangerekend worden. Meer uitleg staat hierover altijd in je bevestigingsmail die je krijgt wanneer de boeking bevestigd is.
Het kan zijn dat wanneer je telefonisch contact wil opnemen, de telefoon niet onmiddellijk wordt beantwoord, maar er wordt gevraagd om een boodschap achter te laten op de voicemail. Dit komt doordat er vaak ontspannende behandelingen worden gegeven en het niet aangenaam is als klanten worden gestoord omwille van een rinkelende telefoon. Je zal steeds zo snel als mogelijk terug opgebeld worden, zodat er ook voor jouw vraag tijd is en jij niet moet worden onderbroken.
Je kan zeker ook altijd je vraag stellen via het contactformulier => Contact.
Betalen kan bij Belléline op de manier die voor jou het gemakkelijkste is. Je kan ofwel cash betalen, via de app van je bank of via payconiq.
In het salon is er gratis wifi, waarvan je steeds gebruik kan maken. Ook handig om te betalen als je mobiele data even niet werkt.
Wanneer je een bestelling plaatst via de webshop, proberen we dit altijd zo snel mogelijk naar jou toe te sturen. Je pakket wordt binnen de 2 tot 5 werkdagen na het plaatsen van je bestelling verzonden. Je wordt hier steeds van op de hoogte gebracht via mail.
Er wordt een vast verzendtarief aangerekend voor alle bestellingen onder 94,99 euro. Vanaf een bestelling met de waarde van 95 euro of meer zijn de verzendkosten gratis.
Er is een mogelijkheid om je pakket zelf te komen afhalen in het salon, dan worden hier natuurlijk geen verzendkosten voor aangerekend. Wanneer je kiest voor het leveren van je pakje, dan werken we voor het verzenden met BPost. Belléline is dus niet verantwoordelijk voor vertragingen tijdens het transport van jouw pakket.
Indien er schade is aan je pakket en producten door transport, is Belléline hier niet voor verantwoordelijk. Je mag ons hier wel altijd van op de hoogte brengen, zodat we eventueel verder kunnen kijken met het transportbedrijf.
Een bestelling die je reeds hebt ontvangen, kan nooit worden teruggestuurd of omgeruild. Bij een foutieve levering, kan je altijd contact met ons opnemen en dan doen we het nodige.
We verzamelen jouw gegevens wanneer je een account aanmaakt op onze website. Door middel van jouw goedkeuring wordt deze informatie opgeslagen. Alle informatie die we van jou vragen, zoals naam, telefoonnummer, e-mailadres, … wordt énkel en alleen gebruikt voor het verwerken van informatie omtrent jouw profiel en eventuele bestellingen die door jou worden geplaatst.
Er worden op geen enkel moment gegevens doorgegeven aan derden, tenzij een pakket wordt besteld. Hierbij wordt je adres en volledige naam wel ingegeven om een verzendlabel te kunnen aanmaken, anders wordt verzenden onmogelijk.